Isnin, Disember 20, 2010

No idea....Layan jea.....



No idea..sebab?sangat kenyang,sangat mengantuk....begitu bersyukur pada Allah...Alhamdulillah.....atas pemberian dari -Nya.. Buat keluarga dan teman-teman,semoga diberkati Allah,murah rezeki dan gembira sentiasa.... Assalamualaikum...buat semua....:-)
Meh La
yan gambar budak cerdik......



Gambar terbaru 20.12.2010...comelnyer anak ummi...macam...ummi..hahaha...


Saya dah putih dah atoknenek...x celeng pun..hehehe...

Suka sangat buat camni..gatal gusi..hehe..



Kesejukan

Keletihan berjalan...

Pantang nampak cermin....

gambar seksi...jgn ade yg copy ye...glemer saye nanti...:-)

Saya suka dengar ngaji,tak suka dengar nyanyi,
saya nak jadi pak imam?ada tokoh x?





5 ulasan:

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

Haaa tuuu diaaa..kiut sgt ngan gigi 4 ketul dia tu..hehe..wah baguh la khalish ni dah nak masuk 8 bulan still pakai barut!arash dah lama dah bye bye to barut..apa nak dibuat..asal pakaikan jerk terus dia tarik2...adohai..anyway mmg muka budak cerdik khalish ni..cumel!:)

kakchik@ella berkata...

comelnya dia ..

abiummi_khalish berkata...

Kak N:kiut?janganlah cakap macam tu..segan ummi dia..hehehe..dahlah ummi di awangan lagi ni..thanz again..kak,khalish nk tough kak,tu yg pakai barut tu..hahaha..dia ok je,dah biasa pakai.budak cerdik?insya allah..amin..moga2 jadi ahli sufi.....
kakchik:comel cam ummi kak..hahaha..syukran sudi jenguk...:-)

ibuintan berkata...

alah comelnye...ank sapa la ni!

gigi rabbit tu pun comel juga

abiummi_khalish berkata...

ish...sgn khalish,acik..ummi dia lgilh......hehe.....syukran acik ckp khalish comel....:-) gg rabbit tu yg sgt mhl...haha...

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955