Rabu, Disember 15, 2010

Huhuhu.....:-(

Cubaan memujuk abi x berjaya...huarghhhhh....................

Cubaan 1..dialog kami.. Ummi n abi....

"abi, sampah kat dapur banyak"
"yelah,nak buang ni"
"yes,yes..meh adik..siap..."
"aik,nak ke mana?"
"jomlah kita kuar sama-sama buang sampah.."
"usah ngada..ape ke hal buang sampah nak ngikut,dahlah sejuk-sejuk?"

Cubaan ke-2....
"abi,ummi dah lama tak tengok luar tu"
"dah tu?"
"nak tengok gak ape2 yang berlaku"
"ummi pegi tepi tngkap tu,tengoklah luar"
sob sob...sampai hati..

Cubaan ke-3
"Abi,dah pukul 9 ni.."
"pegi tido"
"abi......tapi kan?"
"xde tapi tapi..sejuk gila kat luar tu..dok diam-diam...tido..."
huhuhuhu.....pas makan tido..beso pintulah ummi nanti..tidakkkk.........



cubaan memujuk tidak menjadi....:-(

huhu..mencatat sejarah hidup...
5 hari nak masuk 6 hari tak keluar rumah...
abi..plz,tolonglah...otak ummi dah jem x dapat udara luar ni....
sob sob....
inilah org yang duduk di rantau org....dapat kuar dekat-dekat pun dah hapy..hehehe....

notakaki:sebenarnya abi suka je bawa kami keluar sekali sekala.tapi skrg kn musim sejuk sangat dan jalan lecak.tu yang x nak bawa tu......:-)

2 ulasan:

Yan berkata...

Sedap tido kat umah je kan.. Sian Ummi... Pujuk lagi tau..

abiummi_khalish berkata...

dah penat tido kak...huhu...dapat keluar dah.pagi tadi.beli barang ...lega otak ckit...hehe.....

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955