Khamis, Januari 27, 2011

Menyepi buat seketika.....


P/S: Ini adalah autopublish..Waktu ni kami dalam perjalanan ke cairo
untuk program BKAN KL 28.01.2011 dan ma'rod kitab(pameran buku) besar-besaran
yang bermula pada 29.01.2011 hingga tarikh yang dil x pasti.
Abinyer dah abis exam semalam...
(tapi dil tak stay lama sangat....dalam 3-4 hari..paling lama 5 hari..baliklah alex,
sebab nanti akan ke cairo lagi,
sebab ada orang dari Norwich nak gegar bumi anbiya'...hehehe)
Ini merupakan kali kedua dil dapat
pegi ke pameran ini dan kali pertama buat sekecik ni...
Nanti dil sharing gambar menarik ye...

Jadi dil akan menyepi buat sementara sebab banyak hal
yang perlu dibereskan di sana nanti. Lagipun duduk di asrama.
Rumah sewa semua dah penuh.Jadi
agak payah nak berblog....
Yang sudi datang sini .TERIMA KASIH BANYAK..tengok-tengoklah
entry terdahulu ye.
Datang-datang selalu komen dan
TOLONG-TOLONGLAH JIKA SUDI KLIK NUFF dan HB dil...
Hehe.. :-)
Nanti balik dari Cairo dil bersiaran semula..
Insya Allah...
doakan kami selamat sampai ye...
Dan andai ada yang rindu dan mencari kami..
Tinggalkan jejak anda..dil pasti akan menjejaki kembali..
Dil pasti merindui kalian semua...huhuhu.....
(macamlah nak pegi jauh bebeno dan x berblog lagi..poyos ummi ni...hahahha...)

Salam Penuh Kasih Sayang dari Ummi dan Khalish.....


5 ulasan:

kak ina kl (1) berkata...

salam ziarah..mana N3 pasal contest akak..akak nak letak linklah kat sidebar blog

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

salamss jumaat ummi:)
seronoknyaaaaaaa :)

Yan berkata...

wahhh... makan angin ye Dil.. tunggu N3 nya nanti..

sal berkata...

selamat pegi dan selamat balik

ZaraZalmy berkata...

Dil, kat sane ok ke? dengar macam tak oke je kat Alex. ramai student balik. Hope DIl and family selamat.

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955