Sabtu, Januari 08, 2011

Anak abiummi x ok lagi......

Sehingga harini khalish belum betul-betul ok lagi..sedih je dil tengok keadaannya.abi pun berat hati nak pegi cairo..tapi demi imtihan terpaksa juga.....moh ler layan gambar khalish sepanjang kurang cergas ni......sayu je hati.......:-(







Ubat sebeban untuk khalish.....

Tapi Alhamdulillah..dia xde masalah mkn ubat ni..ada caranya...kena umpan dia...dengan ape? tunggu....hehehe....
Serta ada juga gambar yang cute2 sepanjang dia x sihat ni...:-) nnti dil kongsi ye....dah ngantuk..slmt malam....

5 ulasan:

Suara Kalbu berkata...

Alololololo...sian dia tak sehat Tapi muka tetap maintain somelll... kiut je muka nangis tu hihihi.

Cepat sembuh ya khalish

kasihredha berkata...

semoga khalish cepat sembuh

azieazah berkata...

Alaaa cute nyerrr.. Nampak murni jer kan? Semoga segera sembuh.

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

Alalala cian dia demam..cepat sembuh ye khalish cyg..ermm dil betullah arash ngan khalish ni sejiwa..yg sana demam yg sini pn demam..huhu..moga-moga anak2 kita cepat sembuh dan ceria spt biasa..ameeen

ummi_khalish berkata...

suara kalbu:tulh.grm je tgk mke dia wktu x sht ni...hihi..syukran acik kte khalish comel...sudilh singgh lgi....:-)

kak kasih:terima kasih kak..insya allah..ni pun dh beransur 2..

azieazah:cute?sgn khalish acik...hehe...mmg suci abis mukanya...sayu je tgk....huhu

kak n:tulh kembr bln kn?hihi..sian bdk montel pun dmm gk?smoga dia pn kmbli siht..Amin...

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955