Sabtu, Disember 24, 2011

saje2.....


melayan khalish ni,dil buka2lah youtube...suka plak tengok budak ni...dia ni anak kepada Lepat (pelukis jalan) yang pernah menggemparkan malaysia dulu..kini berkahwin dengan wanita German dan menetap di German.. tapi..comel je dia ajar anaknya cakap melayu... hehehe... khalish tengok sambil ikut sekali buat muka dan ketawa riang..khalish khalish...:-)






p/s:baca macam2 status tentang pemergian sahabat kami di fb,rasa sayu dan sedih....:-(

5 ulasan:

Teenager Housemaid berkata...

saya tak kenal lepat ni..:)

tapi, anak dia memang comel and faham bahasa melayu..comelnye..:)))

ummi_khalish berkata...

Teenager:dik,nnti try google..dulu kisahnya penah masuk mastika...mmg anaknya yg pompuan ni sgt comelkan?hehehe......

azieazah berkata...

Kisah LEPAT ni dulu memang dalam Mastika. Berebutkan anak lelaki dia dengan bekas isteri orang UK, rasanya.

Apa kesudahan kisah tu eh?

Hanis MY berkata...

comelnya budak tu... geram nak cubit..

p/s: dil terima kasih byk2... aminnn, insyaAllah...

ummi_khalish berkata...

kak AA:tulh..heboh dulu,skrg ni ank tu kt exbini dia...anaknya nama sunni brumit..ada masuk Got to dance UK-join kumpulan JUKEBOX JUNIORS [JJ].

Hanis:mmg sgt comel..hehehe...sama2 kasih..takecare tau....

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955