Selasa, Disember 06, 2011

Dhia mati? ooo..tidakkkkk.......

gambar:kredit google

Tensennya...bila dapat tau Dhia mati sebab mak zikir bomohkan dia...(x tengok lagi,hanya tau dari fb..x sabarnya) huhuhu......Ops...mesti pening kan,apalah dil merepek ni?sebenarnya walau dari kejauhan,dil tetap layan cite Tentang Dhia ni..biar x dpat tengok ontime,asalkan dapat tengok selepasnya pun xpe...dil tengok kat malaymoviefull.. dan ada juga yang kawan tolong donlodkan.... cite ni bisa buat hati terbuai-buai dan penuh dengan emosi... Memang pandailah Nora Danish bawa watak dhia tu..sangat berbeza dari lakonan sebelum ni.... terbaekkk...... Tambahan pula dengan gabungan Adi Putra sebagai Zikir,memang gandingan yang mantap.... Semoga watak Dhia xkan mati macam tu je... aduh.. geramnya dengan mak zikir tu......suka sangat bomoh-bomoh...huhuhu.......

notakaki:Dok jauh2 ni,barulah ade macam2 cite best tayang kat mesia..saje je... dahlah menahan hati tengok orang cite pasal Ombak Rindu..... cepat2lah orang donlod....sian orang kat egypt ni....:-(

2 ulasan:

Yan berkata...

akak pun terkejut batak tgk dhia mati semalam..heee.suspen je..

ummi_khalish berkata...

k.yan:tulah,buat suspen je....nsib baik hrni kawen...hehe......

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955