Ahad, September 11, 2011

raya dulu...raya sekarang......


Gambar raya 2010...
dulu sangat tembam...x pandai jalan....baru 5 bulan usia... semangat je.....

badan montok..hitam manis...kata atok pula sweet sour...hehehehe....


Raya 2011

dah semakin besar... 1 tahun 4 bulan usia... semakin lasak..semakin cerdik.. semakin kurus tinggi tapi kuat makan..abi cakap cam ummi..huhuhu....

juga menjadi idaman sebagai calon menantu dan anak2 daras...hehehehe.....

p/s:berehat sebentar...sebenarnya tengah menyiapkan latihan kelas bahasa arab..ada 15 helai yang perlu diselesaikan... waa.... banyak penat otakku....huhuhu...

9 ulasan:

kasihredha berkata...

makin encem je khalish ni :))

mamawana berkata...

anak omak dah besar tuuu....comel.

Yan berkata...

sekejap je bebudak ni membesar.sekelip mata.

cyanamoose berkata...

berbeza sungguh... makin segak. patut menjadi pujaan daras.. hehe

kakchik@ella berkata...

Comel sungguh la Khalish ni. besar nnt sure 'encem' ni ..

ummi_khalish berkata...

kak kasih: blushing2 dah pipi khalish kena puji,ummi lagiiiiiii blushing...hehehehe....

mamawana:tulah..alhamdulillah..begitu cepat masa berlalu....

k.Yan:masa berlalu begitu pantas kan kak?sedar x sedar dah boleh berlari dah..x lama lgi terima menantu ple..hehehehe

cyana:mmg dia beza sgt dri lahir hingga sekarang....terima kasih ye..sogan umminyer....tulah cyana...khalish ni pemalu sikit,asal org dekat dia lari pegi kat umminyer..diorang suka sangat nak gomol2 dia..hahahaha...

kakchik:alhamdulillah..kurniaan Allah...tu yg ummi risau ni...ado yang perempuan dtg minang...hehehehe..

pesanan untuk semua acik2 yang sudi bagi komen..khalish cakap...syukran jazillan..khalish busss sikit(muahhh...)khalish sayang semua..doakan khalish membesar sebagai anak yang soleh dan menjadi kebanggaan abi dan ummi ye... :-)

en_me berkata...

encem tewww.. ekeke

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

khalish makin besar...mmg kena kurus kan?nnt tak larat nak lari.hehe.

janji sht, dah lasak mmg makin susut berat

ummi_khalish berkata...

en_me:malu khalish acik...syukran..:-)

LM:tulah ..makin panjang dia...bru sthn 5 bulan org ingt dh 2 thn lebih...mmg lasak,aktif dn sgt cerdik...mmg tau lsk makin susut,tpi MIL dh tego,cucu x dibagi makan ke?.pdhal,dia makan punyalah banyak.....huhuhuhu.

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955