Jumaat, September 30, 2011

Mengidam.....



Gambar cik Google....
2-3 hari ni dil mengidam nak makan 2 benda di atas..sangat teringin..... huargh.. papa. cepatlah balik, mama nak sangat makan ni.... papa dengan khalish dah dapat makanan idaman (tengok entry ni) jadi,bagilah ummi mengidam gak....untuk perhatian semua.. ini tiada kaitan dengan ada no 2 ye?kalau betul,alhamdulillah..tapi rasanya tiada kot..sebab? paham2 jelah...malu tau......
Tapi kan kalaulah betul ada isi, diriku adalah orang yang paling gembira..sebab dil pun ngidam gak, nak anak perempuan..boleh gitu? hehehe... teringin nak macam kat bawah ni....

budak korea ni memang sangat cute..shin bi yang sangat menawan....

yang ni pun geram gak nengoknyer. rasa nak cubit2 pipi....

Tapi...Khalish jangan risau ye...ummi tetap takkan mengetepikan khalish kalau abiummi dan ummi berjaya memberikan khalish adik lagi... Khalish tetap anak yang menjadi pengikat cinta abi dan ummi...Kami sayang khalish sampai menutup mata....semoga dirimu membesar sebagai anak yang soleh dan menjadi pemimpin bagi adik2mu,insya Allah(wah,macam x sabar je nak ada anak lagi ni..tapi,andai Allah belum memberikan rezeki lagi, terima dengan hati terbuka dan cuba lagi.. :-)


notakaki:harap2 dapatlah makan makanan di atas tu...huhuhu...

7 ulasan:

kasihredha berkata...

mengidam cheese cake ye dil

cyanamoose berkata...

dil.. doakan awak dpt bby gurl comel pp tembam... bely cubit pp kan? hehe

ummi_khalish berkata...

KAK KASIH: AAH KAK..X DAPAT2 LAGI NI..SEBAB NAK KENA PEGI JAUH KEDAINYA KAK..MCAM DRI KL-KE SEREMBAN.. HUHUHU...

CIE:AMIN YA RAB...SYUKRAN JAZILAN..SAYA PUN DOAKAN AWAK DIKURNIAKAN CAHAYAMATA PENGIKAT CINTA..:-) TULAH..GERAM KN TENGOK TEMBAM2 MCM NI..HEHEHE...

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

He he dil..akak doakan moga impian dil mendapat baby girl tuk khalish terlaksana suatu detik nanti..ameen..mesti adik dia pn cm abg khalish juga; cumel, tembam dan cerdik..ameeenn..

ummi_khalish berkata...

ameen ya rabbbbbbbbbbbb...syakirin awi my sis doakan..lub u so much tau....muahhh..study smart n takmo sedih2 sangat,sikit2 dah ye.hehehehe...

azieazah berkata...

Aminnn... moga nanti dikurniakan anak perempuan pula.

Nanti tak larat nak beli gaun dan reben rambut lak. :)

ummi_khalish berkata...

amin...syakirin awi AA..kat mesir ni,bnyk sangat pilihan utk baju kanak2 perempuan..geram sgt..huhuhu

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955