Rabu, Julai 20, 2011

Jelesnyerr...NAK DURIAN GAK............



gambar ihsan:cik
google



Sangat jeles bila bw,banyak orang cite pasal durian...kita di kejauhan hanya mampu menelan air liur je..kat egypt ni xde....huargh....lamanya lagi baru dapat durian...kalau lah ada syarikat penerbangan sendiri dah lama dah pegi pagi balik malam semata-mata nak makan durian..itupun.. KALAULAH....... huhuhu..... :-( wahai orang egypt,tlglh tanam buah durian...egypt kan syurga buah....huarghhhhhhhhhhh...............


buah durian feveret dil..makan sorang 2-3 biji pun xde hal....alhamdulillah mmg xde rasa panas badan.....tu sebab,bila tgk gmbr durian sana sini rasa sedih...huhuhuhu.....:-(

5 ulasan:

~farra_~ berkata...

salam. awak ada singgah blok saya ye. belum kenal awak lagi. nanti saya bw ye. mekasih singgah.

*btw sorila buat entri pasal durian tp awak xleh merasa. saya pun sama juga makan banyak ulas pun badan steady saja. nice to meet you ;)

ummi_khalish berkata...

wkmlm...ada...sama2 kasih...alah xpelah...saje je saye ngengada...terima kasih byk2 kat awak sbb tepek gambar durian sbb teubat rindu di kalbu.....nice to meet u too...salam ukhuwah dari kejauhan....:-)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

salam ziarah...klu LM kat qatar ada je jual,tp mcm tak berbaloi beli.mahal dan tak sanggup tanggung risiko duriannya tak elok atau tak masak.sbb tu skrg ni bercuti terus cr durian..

ummi_khalish berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ummi_khalish berkata...

terima kasih sudi singgah..tulah..mmg mahal..samalh dgn kat jeddah...sebab tu buatkan hti nak sangat yg m'sia punya...huhuhu...bestnyer bercuti..selamat bercuti dan makan dorian...hehehehe...

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955