Sabtu, Julai 02, 2011

Jadilah wanita yang paling bahagia



' Sesungguhnya hari kelmarin bagaikan mimpi
yang telah berlalu dan telah habis waktunya,
sedang hari esok tinggallah harapan yang indah
Adapun hari ini adalah realiti yang sebenarnya'

'Sakit yang ditimbulkan kata-kata yang melalui perasaan tidak dapat dibayangkan rasanya'

'Senyuman itu tidak memberatkan namun banyak memberi manfaat'


sumber: buku 'Jangan Bersedih-Jadilah wanita yang paling bahagia' tulisan Dr.'Aidh bin'Abdullah Al-Qarni..



p/s:dah khatam baca buku ni,tapi masih tak puas2 membacanya..
pemberian papa masa nikah :-)


3 ulasan:

kakchik@ella berkata...

As salam dil. KC teringin nak baca buku ni, slalu nmpak kat kedai buku tp belum beli lagi.

Lg 1 kan dil, kc suka lah header blog dil ni. bila la kc nak sampai ke Bumi Anbia ni?

Aida Lela berkata...

dila, orang dah baca dah buku ni ;) best. tp pinjam je dengan orang lain..cuma cover dia lain sikit la..

ummi_khalish berkata...

kc:wslm..best kc..trylh bce..byk info berguna..header tu mse kmi pg pyramid kak..kn ade model x nmpk muka tgh dukung anknyer..hihi..insya allah,ada rezeki sampai cni kak....:-)

aida:mu kna bli buat smpnn ni...hehe.....

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955