Selasa, Disember 21, 2010

Anugerah Belog Tercomel


Syukran Jazilan Kak N ...Terharu rasa...sob sob....


!
!
!
Anda percaya apa yang anda nampak? Anda terkejut?Anda senyum sinis?
Anda jeles? Hahaha...walau apapun perasaan anda, blog ummi khalish dah diiktiraf ok? (pergh ayat x menahan...) hihi..Syukur Alhamdulillah......


Sungguh x disangka,dengan kepala tingtong baca blog,tiba-tiba nampak msg dari kak N http://sufeenan.blogspot.com/
kata ada tag untuk dil..
ternganga sekejap mulut yang dah kebas rahangnya ni..
Anugerah Belog Tercomel?...
Masya allah akak..sungguh tak sangka..
baru berbulan jagung....
akak sudi bagi award kat dil...
ops..blog dil...toche toche ye...buss skit...muahhhh...


Penganjurnya pula
cik joyah -i dah follow you..
http://panggilakudiana.blogspot.com/


Ok2lah sebelum melalut sampai langit ketujuh kang,langkah seterusnya dil kena tag 3 blog lagi yang tercomel...yelah takkan nak bolot sendiri?hmm...sape ye?pikir 3 saat..ok dah.. Blognya adalah:-

1)http://fizadarlinng.blogspot.com/ - blog yang cute cam tuannya dan 1st follower dil.
2)http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/- blog yang da bomb dan punya anak dara yang comel tau..hehehe
3) http://kasihredha.blogspot.com/ - blog yang menarik dan ade kelas gitu..


notakaki:harap-harap sudilah terima ye....

pesanan dari ummikhalish:harap maklum..ummikhalish x sempat lagi nak belajar copy link yang boleh terus klik tu..jadi nak xnak terpaksalah anda buat keje yang penat sedikit..copy dan paste..jangan marah ye.. :-)
ambik ko..teruja punya pasal,jadi warna warni tulisanku...hehehe








Isnin, Disember 20, 2010

No idea....Layan jea.....



No idea..sebab?sangat kenyang,sangat mengantuk....begitu bersyukur pada Allah...Alhamdulillah.....atas pemberian dari -Nya.. Buat keluarga dan teman-teman,semoga diberkati Allah,murah rezeki dan gembira sentiasa.... Assalamualaikum...buat semua....:-)
Meh La
yan gambar budak cerdik......



Gambar terbaru 20.12.2010...comelnyer anak ummi...macam...ummi..hahaha...


Saya dah putih dah atoknenek...x celeng pun..hehehe...

Suka sangat buat camni..gatal gusi..hehe..



Kesejukan

Keletihan berjalan...

Pantang nampak cermin....

gambar seksi...jgn ade yg copy ye...glemer saye nanti...:-)

Saya suka dengar ngaji,tak suka dengar nyanyi,
saya nak jadi pak imam?ada tokoh x?





Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955