Tatkala menanti kepulangan abinyer yang dah beberapa hari x bersua kerana ada urusan di kaherah.anak-anak semangat ajak ummi ke pasar...Bila ummi cakap abang adik x penat ke nanti?sebab ada 3 tempat kita nak pegi ni..jarak perjalanan jalan kaki lebih kurang 10@15 minit setiap tempat.. mereka jawab serentak" xpe ummi..sambil senyum gembira.."anak oo anak..memang kuat jalan dan kuat semangat sungguh... :-)
-sambil berjalan ummi perhati je telatah anak2..dorang tak perasan pun ummi ambik gambar...abang langsung x lepaskan tangan adiknya,sambil tu membebel jika adiknya jalan laju.yang adik memang x bagi ummi pegang beg tarik tu walau berat beg tu boleh tahan juga....huhuhu....sungguh ummi sayu..rasa .bertuah..bersyukur...anak-anak ummi makin hari dah semakin dewasa..Alhamdulillah kerana ummi dapat melihat perkembangan kalian sendiri.....semoga membesar sebagai anak yang sentiasa menyejuk hati..soleh dan solehah...moga kasih sayang sampai syurga nanti..heart emoticon
mereka amanah Allah pada kami...
semoga kami menjaga membentuk mereka sebaiknya..amin ya rabb..





