Ahad, Mei 20, 2012

Selamat Hari Lahir Anak Susuanku...


Happy born Day buat anak susuanku @ anak saudaraku.. 
Zaim bin Zulfazli yang genap usianya 2 tahun pada hari ini 20/05/2012.. 
Zaim yang lahir setelah sekian lama along dan kaklong menanti......
Tarikh besday zaim ni selang 2 bulan dari dil (20.03) dan selang 1 bulan dari ayahnya@along dil(20.4)

 
Zaim yang sangat cerdik,ada je akalnya...pandai ambik air wudu' dah,dan suka mendengar orang azan.. 
dan dia pun akan solat juga,tapi x kira di mana...hehehe....
budak yang geliga otaknya,banyak kerjanya,buat tok babah n tok neni x menang tangan menjaganya, tapi keredupan matamu bisa mencairkan hati semua orang...

ishhh...geramnya ummi nya tengok gambar ni..rasa nak geget2.... zaim panggil dil ummi ngah atau nyah...sebab dia terikut2 orang panggil dil... kalau abah skype mesti nak naik atas laptop..sangat lasak....zaim2....
adik beradik susuan..gambar setahun lepas...
insyaAllah andai ada rezeki dapatlah mereka berjumpa lagi tahun ni....
2-2 budak bertuah yang bakal mendapat adik.. tapi abg khalish yang akan dapat adik dulu...bulan 8..pastu bulan 9 baru zaim.... semoga anak anak ummi menjadi abang yang bertanggungjawab,menyenangkan hati keluarga,ringan tulang dan membesar sebagai anak yang soleh...insyaAllah...
Ni hadiah besday kek dari kejauhan buat zaim..dari ummi ngah,pakngah n khalish....


Zaim yang akan menjalani operation ibujari pada 25/5/2012 ni..kami mendoakan smoga semuanya dipermudahkan dan berjalan lancar...Zaim budak kuat kan?semoga cepat pulih ye...xmo nangis2 ye.. kami sayang zaim....

4 ulasan:

keli menari berkata...

selamat hari ulang tahun !
comel mata nya !!

Ibu n Abah berkata...

dil..
makcik kalau tidak merasa jugak jadi ibu susuan kepada anak sahabat baik kami. Cumanya makcik tak sanggup jer.. (tak selesa nak menyusukan anak orang lain)

ummi_khalish berkata...

Keli menari: syukran..:-) mmg matanya comel..ikut kaklong saya....hehehe.......

Ibu n Abah: oooo.. ye ke?dil dulu pun x selesa makcik..tapi bila hidup rantauan,dil rasa belas bila kawan dil xde susu..(dil ada 2 anak susuan...pertamanya kat mesir ni..anak kawan...dia 2 hri bersalin masih x dpt susukan anaknya...dan ke-2 zaim ni..dia nangis2 bila dil susukan khalish masa kitorang balik cuti haritu.....)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

geramnyer tengok.. rasa nk cubet2 je pipi gebu tu (^___^)

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955