Sabtu, Ogos 06, 2011

Tanpamu....:-(


Selain Allah s.w.t yang amat kudambakan kasih-Nya..Moga aku antara insan yang dipandang-Nya...


Gambar di atas adalah antara insan yang amat penting dalam hidupku. My Family...
Lagu di bawah dil tujukan buat mereka... juga buat saudara mara kami di merata tempat ,teman2 seperjuangan serta x lupa teman2 blog.... tanpa kalian sapelah aku....








Helena & Sabhi Saddi - Tanpamu (OST Nur Kasih The Movie)

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati

Tanpamu bagai malam tanpa bintang
Tanpamu aku kan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Kernamu ku ada di sini
Tetap bersamaku
Selalu disampingku
Untuk selamanya

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


p/s: mood: sedih mengenangkan kedukaan my cousin yang kehilangan anaknya...kalaulah dil berada di tempatnya? x dapatku bayangkan bagaimana..:-(




6 ulasan:

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

My dear Dil,
Owh..terharunya..thanks for truly dedicating this song for blogger friends including myself..:) really appreciate it..!

Seakan terasa aura sedih kehilangan anak sepupu dil tu bila saja menjengah blog dil ni..akak ni meskipun sedih hiba berpisah dgn ainan dan arash, sekurang2nya masih ada ruang utk bersua dgn mereka..tpi sepupu dil itu..pisahnya antara dua dunia..yg ntah bila akan bersua..huhu..:((
Moga Allah memberikan mereka kekuatan yg luar biasa..

ummi_khalish berkata...

Hi sis...sama-sama kasih....:-)
tulah kak..naluri seorang ibu sgt kuat di hati kita ni....sedih...huhu...semoga sepupu dil tu lebih tabah dan kuat..Amin...

kasihredha berkata...

berat mata memandang berat lagi bahu yg menanggung kan dil
semoga sepupu dil itu diberi ketabahan oleh Allah.

ummi_khalish berkata...

kak kasih:betul kak....hanya mereka yang mengalaminya tau kepedihan itu...insya Allah...terima kasih kak..

Ibu n Abah berkata...

salam kenal Dil...
akak dapat cari blog Dil dari traffic source..(baru pandai gunakan...)
terima kaseh singgah di rumah akak. Muga kita saling kenal dan saling kunjung mengunjung...
Selamat Menjalani Ibadah Puasa... Raya ni balik Malaysia tak?

ummi_khalish berkata...

waalaikumsalam kak...terima ksih kerana bersusahpyh cari blog dil..terharu tau..dil selalu jenguk blog akk..bace ksh akk n anak2...insya Allah..moga ukhuwah berpanjangan...Salam Ramadhan Kak..x balik kak...raya di sini je....

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955