Khamis, Mei 19, 2011

Selesai semuanya....

Alhamdulillah....kala ini dil mampu menarik nafas lega....sudah slmt brpindah ke rumah baru dan internet pun dh dipasang...dapatlah kol family setelah 10 hri trputus berita...dan x dapat berblog.. huhuhu.. sebenarnya macam-macam nak tulis..tapi sebabkn pahlawan agama ni dok bebel2 tepi kerusi ni..jadi terpaksalah stop jap....:-) insya allah jika ada kelapangan akan di sambung smula...

ni lah rupanya kalau dah lama xde internet..huhu....nak perhatian tok dia sorang je....

p/s:Buat Kak Ina, Dil sangat terharu kerana terpilih sbg tempat ketiga dalam GA akak....dan maaf sangat2 sebab kelewatan mendapat berita ini dan menyusahkan akak..maaf ye akak..dil mengalami masalah keputusan internet sebelum ini.....Jadi,dil harap akak dapat tinggalkan emel akk...dil x dapat cari di mana kotak tu...huhuhu.....

5 ulasan:

azlina berkata...

asmlkm dil...

tak mengapa dil kita merancang allah yg menentukan...
akk dah hantar email pada dil...please check..

kasihredha berkata...

wahh khalish nak perhatian ye..
khalish pun dah makin besar...comel

ummi_khalish berkata...

kak ina:terim kasih kak krn memahami...ok...tq :-)
kak kasih:aah kak..x bgi dil buat pe pun...mmg dh bsr mcm x caye....

Yan berkata...

dah lama tak jengah dil

selamat duk umah baru..

ummi_khalish berkata...

syakirin awi k.yan..:-) dil bru je jenguk umh akk..tpi x smpt tinggl jejak...huhuhu...

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955