Sabtu, April 07, 2012

anakku...suamiku.....



budak yang tengah berjimba2 dengan abinye...2 orang yang bernaung di bulan yang sama...
ke manalah peginya ni? (apelah hadiah ummi nak bagi pada org tersayang ni?)

mesti tengah bersuka ria....



Kala ini...dil tengah keboringan... pertama kali khalish n abinyer keluar menghabiskan masa bersama-sama lama2.. tinggalkan ummi di rumah....(tadi umminya ada kerja sedikit dan malas pula nak keluar..sebab ingatkan diorang pegi kejap.. kalau tau nak kuar lama,dah ikut dah...) :-( huhuhu... mesti seronok sangat berdating tu.... selalunya kami keluar bertiga...atau dil keluar berdua kala abinyer pergi cairo atau kalau berdua pun hanya ke kedai2 yang dekat dan sekejap je.. ni dah dekat 1 jam lebih.... khalish nu'man jangan lupakan ummi ye..ummi dah rindulah... hehehe..ni x keje ni,kalaulah ditakdirkan bila kita balik mesia ummi kena bekerja semula mesti ummi x tahan menanggung rindu..aduiyai.....



p/s: baru je berpisah kejap,ummi dah x tentu arah....maklumlah ummi dengan khalish kan seperti kembar....hehehe......nilah kuasa kasih ibu dan anaknya....tambahan khalish masih lagi menyusu badan.....khalish oo khalish...... nanti belikan ummi ape2 ye....:-)

3 ulasan:

Aida Lela berkata...

lololol.. sian umi duk sensorang kat umah :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

kak is follow sini ye.. dah bahasakan diri akak, sebab tengok umo zaujan baru 25 mudaaaa lagi... kak is 26th dis yer....

salam ukhwah ye... anak baru 4bulan... baru tawen.. hehe, tengok orang muda2 lagi anak dah besaq2.. hehe (^___^)

ummi_khalish berkata...

Aida:sian kan?huhuhu

Is:dil umur lebih tua dari is..panggil k.dil atau dil je pun xpe..hehehe...dil pun kawen lewat.....nnti baca entry lama2 bru tau beza dil berapa dgn abi khalish..anyway salam ukhuwah n syukran sudi follow kami...

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955