Rabu, Mac 20, 2013

Alhamdulillah..20.03.2013 :-)





Alhamdulillah...diri ini masih mampu bernafas di bumi ini...alhamdulillah..Ya Allah...Syukur Pada-Mu....terima kasih Ya Allah kerana menjadikan aku insan yang paling bertuah di sisi orang-orang tersayang..sempena hari mudaku..:-)..aku ingin mengucapkan terima kasih buat kalian...mana tau..ini tahun yang terakhir aku menyambut hari lahirku.....walaupepun aku tetap insan yang sangat bahagia....

Mak abah...terima kasih kerana melahirkanku. Mak..halalkan setiap susu yang mak berikan untuk angah...terima kasih kerana menjaga angah dengan baik selama berada dalam rahim selama 7 bulan... Abahmak..terima kasih atas semua pengorbanan dan jasamu yang tak mampu kubalas.. sentiasa bertabah,bertahan dalam membesar angah yang tak cukup bulan... sentiasa berusaha untuk menjadikn kami adik beradik anak yang menyejuk hatimu..abahmak,angah bangga dilahirkan sebagai anak kalian berdua..yang mempunyai semangat dan kesabaran yang amat tinggi... semoga Allah sentiasa memelihara kalian berdua.... abahmak...angah ingat lagi .abahmak tak pernah lupa menyambut hari lahir angah..tak pernah lupa belikan hadiah untuk angah walau angah dah semakin besar..abahmak yang sentiasa layan angah macam budak kecil walau umur angah dah meningkat dewasa...dan bila angah dah ada penjaga yang lain,angah tau mak abah berat hati nak lepaskan angah..tapi tidak mengapa....pilihan itu yang terbaik buatku..insya Allah.....angah tau mak abah nak lihat angah terus bahagia kan? doakan selalu...terima kasih abahmak....semoga kalian sentiasa di bawah lindungan-Nya.. (rndu sangat pada kalian...sob sob...huargh.......):-(

Ayah dan mak mertuaku..terima kasih kerana menerimaku sebagai anakmu..terima kasih kerana sentiasa menyayangiku..terima kasih kerana menjadi orang2 kesayanganku...terima kasih atas segalanya... thank you mak ayah...

Suamiku..my love..my darling..terima kasih kerana memilih diriku untuk menjadi makmummu...terima kasih kerana menerima diriku seadanya...my papa..terima kasih kerana sentiasa berada di sisi mama yg brutal ni...sayang..walau kita berdua sangat berbeza namun kita tetap sherasi bersama ..:-) tulah org kata tak kenal maka tak cinta...bila dah kenal..sampai dah ada anak dua...semoga kasih sayang kita sampai ke syurga.....Cintaku.. toche toche....(nk hadiah beso ye....hihi)

Along,kaklong,adik.....terima kasih kerana menjadi orang kesayangan angah..terima kasih kerana sentiasa menjadi pelindung angah..terima kasih kerana sentiasa ada ketika susah dan senang..terima kasih terima kasih..:-(

Puteraku Muhammad Khalish Nu'man dan puteriku Aisyah Humaira' terima kasih sayang kerana menjadi pengikat cinta suci abiummi..terima kasih kerana menjadi penyeri dalam rumahtangga kami..terima kasih kerana memberi abiummi pengalaman yang takkan dilupai...terima kasih kerana sentiasa menjadi penghibur diri...semoga kalian membesar bagai anak yang soleh dan solehah yang menyejuk hati..

buat adik-adik iparku...saudaramaraku..sahabat-sahabatku..x kira di mana berada...terima kasih kerana terima diriku seadanya..terima kasih kerana sudi menjalinkan ukhuwah..terima kasih....

semoga pertambahan umur ini...kita semua akan diberkati,dirahmati dan dilindungi Illahi..maaf andai sepanjang hidupku ada kesilapan yang dilakukan..aku manusia lemah yang x lari dari melakukan kesilapan....maafkan ku...halalkan segalanya.....semoga kita semua bahagia bersama dibawah rahmat Yang Maha Esa....dan bahagia sampai ke syurga.....


"SELAMAT HARI LAHIR BUAT DIRIKU YANG KE 3 TAHUN...OPS...33 TAHUN..ALHAMDULILLAH... LUV U ALL..."


p/s:Hanya doa yang kuinginkan buat kita semua..tapi kalau nak bg hadiah..lagilah gembira tak terkata...hehhehehe.....-
*teringin nak hadiahkn diri sendiri bunga matahari atau apa saja yang ada gambar bunga tu...n makan coklat dan cheese cake sambil duduk tepi pantai...coollll......:-)




2 ulasan:

Ann@zanyra berkata...

selamat hari lahir..moga sentiasa dilipahi rezeki, kebahagiaan dan kesihatan..amin:)

ummi_khalish berkata...

Ann:terima kasih...amin..:-)

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955