Selasa, April 12, 2011

GA-Senyuman Si Cilik Contest

Harini dapatlah berBW...so terjahlah blog akk ku Kak An..
Ternampaklah gambar si kecil ni..Syakirin awi kak sudi tag dil...

Nak tau lebih lanjut..sila tengok di SINI

Disebabkan baru tukar com jadi gambar ni je dalam simpanan....
Padaku senyumannya bisa membuat aku tidor
x lena dengan giginya yang dah tumbuh melata
dan mulut yang petah berkata tapi x paham pun biji butirnya..
hehehe... :-)


NAMA ANAK: Mohammad Khalish Nu'man bin Mohd Hazin
Tarikh lahir: 23 April 2010
Nama ibu: Dil

Tag:mama syira,mama arash,mama zara dan semua yang sudi baca blog ini....

Tarikh Tutup:14 April 2011 (Birthday Abi Khalish...:-) )

4 ulasan:

Woofer Storm berkata...

gud luck ye sis.moga berjaya.

follow sis disini,salam dari malysia

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

Weee heeee...khalish dh aktif smula..hehe..suke2..

Sambung sikit:
"Dan pipi labuhmu itu membuatkan ku rasa nak penyet-penyet picit picit buat ku geram sahaja...!"qeqeqeqe..

Cumel!

Good luck dil..!"D

NzA berkata...

comel!!!!!
gud luck....

Keyphochee berkata...

salam terjah...gud luck!

Tarikh Penting!!!

Birthday:-

Tok Babah:09.02.1952
Ummi Dil: 20.03.1980
Paklong Fendi:01.04.1985
Makcu Pikah:01.04.2001
Abi: 14.04.1987
Ayahlong:20.04.1979
Khalish Nu'man:23.04.2010 & 24.04.2010
Maklang Nor:10.05.1993
Zaim:20.05.2010
Zahira:01.06.2015
Acu:02.06.1990
Ummi Long:18.06.1981
Abi & Ummi Nikah:04.07.2009
Aisyah Humaira:19.07.2012
Maklong:01.09.1981
Nenek:13.09.1958
Zahra:27.9.2012
Allahyarham Ayah Aref:30.10.1990
Acu ana:19.11.1991
Atok: 08.12.1956
Tok Neni:28.12.1955